Vic

Las vegas

Att blogga härifrån USA har verkligen inte varit enkelt. Skrivit säkert hur många inlägg som helst men som i slutändan inte gått att publicera 😏 Sjukt segt! Aja jag får försöka en gång till..


Las vegas är grymt! Haft riktigt härligt väder, aningen varmt än vad man är van vid. 40 grader varje dag och ibland även mer. Så har blivit många dagar med drinkar vid poolen. Hur underbart som helst😍🍻🍹
Men det har varit lite väl varmt för att orka göra många knop ändå, men på kvällarna är set lite svalare iaf så man orkar klubba och det😌 
Det är på kvällstid det händer saker här i vegas, alla festar och har sig. Vi hamna på VIP listan på en av vegas största klubbar, där vi även fick gratis drinkar och inträde. Sjukt kul var det där, verkligen annorlunda än hemma, både inomhus och utomhus klubb i ett, sinnesjukt med människor och party till 4 på morgonen. Ah de var sjukt kul 😄 
Igår satt vi och festa på planet Hollywood innan vi var redo för att se Britney Spears, vilket var en sjukt grym upplevelse. Sjukt bra var gamtanten ändå 😅 
Ah jag gillar vegas, men efter en vecka här snart är jag rätt mätt på denna stad för nu 😌 

Imorgon åker vi tillbaka till LA och spenderar de två sista dagarna innan hemfärd. Känns såklart både och att behöva lämna och fara hem, haft mitt livsresa här, menefter tre veckor med lite sömn och för mycket snabbmat och sånt ska det bli skönt att få komma hem till vardagen och rutinerna igen såklart. Men kommer sakna detta ställe 😏 Tar med mig hem sjukt underbara minnen iaf som jag kan leva på tills nästa resa 😍