Vic

Toppen helg!

Då var helgen över och en ny vecka intagen. Hade en helt underbar helg 😍 Min syster och Alli bodde hos mig tills igår. Det var tok för länge sedan och helt underbart med lite liv och rörelse här hemma 😀 Visserligen jobbade jag rött mycket med i helgen, men hann med massor ändå. Vi spelade fotboll,busade i det otroliga vädret, käkade på chili, drack lite vin och bara umgicks. Precis en helg i min stil 😃 synd den gick så fort bara.


Denna vecka kommer mest bestå utav jobb, tar helg imorgon vid tre, känns rimligt efter 6 dagars jobb. Så tar två dagar sen är till att jobba helg igen 😊 Cash is king 😏💲

Idag var jag och Moa ner på XXL, vi kollade efter utrustning inför vår fjällvandring. Jag, Moa, Pehr och Marcus ska iväg en helg. Minns inte riktigt vart vi skulle, men det ska bli super roligt. Var så sjukt länge sen jag tältade och vandrade. Ser jag verkligen framemot 😀 bara sitta på ett fjäll, grilla och må gott med bästa människorna 😍 Köpte sjukt snygga skor idag med till utflykten, lyckades flörta ner priset på dom. Eller ja jag fatta inte ens att jag flörta med honom eller förhandla om priset på dom, men jag lyckades få ner priset iaf, så jag är nöjd 😁 

Imorgon jobbar jag 7-15, sen ska jag bara njuta av två dagars ledigt, ska även göra en liten hemlis på torsdag, så det får jag återkomma med hur det gick. Jag är lite nervös och förväntansfull. Men vi får se hur de går 😊 Sen måste jag verkligen fara hem över och fixa sommardäck på bilen 😏 har fasiken jobbat nonstop sen jag kom hem från usa, Så har verkligen inte haft någon tid.. Men nu jäklar må jag fasiken ta tummen ur och fixa det där 😉

Nehe om man ska ta och sova kanske. Är helt slut, så ska bli skönt att krypa ner 😴