Vic

Hej hopp

Då var de en ny vecka igen. 

Helgen blev tipp topp, lördagen blev lugn o skön, Martin var förbi o vi spela kort och kikade på barnfilmer hela kvällen lång. Dock blev de tidigt i säng för igår (söndag) så kom Moa och plockade mig strax efter 8 och så drog vi till Sundsvall för en heldag på Birsta o ikea. Vilken riktigt topp dag! Hittade massa nya saker. Bland annat en ny höst/vinter jacka. Som jag har varit på jakt efter den perfekta jackan. O nu hittade jag de. Så den blev nog mitt bästa och dyraste köp igår 😁 så nöjd!! 
Ja det var så kul att få komma iväg en hel dag med bästa Moa igår. Bara vi brudar en dag i sundsvall. De var en kanon dag 😄 Avslutade dagen med att Pehr och macklan hade lagat mat alldeles lagom tills att vi kom hem. Så jag har haft en riktigt bra helg! Nu är de en ny vecka igen, Moa fyller år på onsdag så de blir till att fira henne och idag ska jag till Emelie och kolla in deras nya lägga 😊