Vic

Autumn
Sommaren är officielt över, med tanke på den sommar jag har haft så känns de bara skönt. Dessutom älskar jag hösten så den välkommnar jag. 
 
Som jag tidigare skrivit så jobbade jag inprincip bort hela sommaren, hade inte skit mycket roligt faktiskt, men kände ändå att jag jobbar hellre än att sitta hemma i regnet som större delen bestod utav. Så jag är inte alls missnöjd så :) 
 
Så hösten är mer än välkommen, jag har numera bara ett jobb att fokusera på, ett jobb jag trivs svin bra med. Så framöver kommer det bli mer ledigt och mer fokus på mig själv. Det ska bli så skönt, för helt ärligt så har jag inte haft så stor fokus på mig själv på slutet. Men nu bli det ändring på det. Ska försöka ta mig iväg och fjällvandra lite mer, ta mig ut i skogen och bara njuta. Så jag HOPPAS innerligt att det blir mer sol och fint höst väder framöver. För jag vill och behöver ta mig ut lite :) Idag är jag ledig, och jag har inga planer alls för hur jag ska spendera den, har visserligen tvättstugan idag, så lite sånt ska jag syssla med. Får se om jag far ut till syrran eller hur jag gör idag. Har som sagt inte planerat så mycket. Kanske drar ner till Moa och snusar lite valp, tar dagen som den kommer :) Svin skönt att vara ledig lite iaf, sen imorgon är de jobbhelg igen som gäller, men när man har sånt bra jobb som jag gör det inte mig något. 
 
7
Och moas lilla gofis

Börjar äntligen få till det här hemma. :)
 
Och varit barnvakt åt denna tös när mor o far var till spanien :) 
 Vi hörs snart igen! PUSS