Vic

2018
Nytt år var de ja. 
Spenderade nyår på absolut bästa sätt!! Hemma hos Kalle och Jenny. Blev bjuden på riktigt god mat och fantastiskt sällskap. Bakade en chocolate chip nutella cake som jag tog med dit, alltså hur god blev den inte då😍😋 Skålade in tolvslaget sedan med skumpa. Blev ett riktigt lyckat nyår måste jag säga. 
Sedan har vi kört massvis med skoter och åkt madrass, ingen har nog missat den otroliga snömängden som kommit, alltså hur fantastiskt är det inte😍❄
Mår så gott av att vara ledig att de känns tungt att återgå till jobb imorgon kväll, men man måste ju återgå till vardagen tidsnog.

Det känns så bra med ett nytt år, ett helt nytt blankt papper att fylla. Hoppas innerligt på ett grymt år. Men detta år har jag inte avlagt några löften, tänker att jag mest ska investera allt i nig själv, bara göra sånt jag vill och mår bra utav. Men jag håller på att planera in nästa resa igen, de är något jag bara måste göra och hat velat gjort sen föralltid. Ska åka till paris i maj och besöka Disney land paris. Alltså hur mycket längtar jag inte efter det😍🗼 kommer bli en magisk resa!!! Sen ska jag plugga upp matte B så jag kan söka till högskola i höst. Vilket jag verkligen hoppas att jag kommer komma in på. Men gör jag inte det i år så är det bara att fortsätta söka sig in😃 Så kommer vara kvar på hemtjänsten tills vidare iaf. O de känns jäkligt bra ändå 😊 Så tänker bara ta allt som det kommer. Tror de är för det bästa😊👌

Hoppas ni alla haft de fantatiskt bra i jul och nyår, för det har jag verkligen haft😍










#1 - :)

Vad vill du gå på högskolan?